לפנייך מגוון שירותים לבחירה


שיווק בינלאומי

כמנהלת מוצר ושיווק בחברות תעשייתיות ישראליות אני יכולה להעיד כי אין דומה לתחושת גאווה וסיפוק בראותי את המוצרים ששיווקתי בחנויות ברחבי העולם. על מיומנויותיו של מנהל המוצר כתבתי בהרחבה בפוסט הזה, אולם אם עליי לתמצת לכדי משפט אחד את תפקידו העיקרי של מנהל המוצר, הרי הוא - למלא את מדפי הלקוחות במוצרי החברה. פשוט כך. אבל האמת שלא פשוט בכלל. משום שכדי למלא את המדפים של הלקוחות במוצרים שלכם ישנם תנאים ויעדים רבים שיש לעמוד בהם. מרביתם מפורטים בפוסט הנ"ל, וחלק ניכר מהצלחתכם טמון במחקר שוק יסודי שעליכם לערוך כחלק מתכנית השיווק שלכם. להמשך קריאה ופרטים נוספים

ליווי והכנה לתערוכות
​מדוע כדאי לך להשתתף ולהציג בתערוכות?

עשרות ומאות אלפי מבקרים (תלוי בגודל התערוכה), מרביתם מקבלי החלטות בתחום רכש וקניינות.  חלקם הגדול של המבקרים מבצעים הזמנות בזמן התערוכה! אחוז ניכר מהמבקרים הזמינו מספקים חדשים! השתתפות בתערוכות הוא ערוץ שיווקי משמעותי בעל ערך לכל עסק (בפרט לעסקים יצרניים), אך כדי להשיג תוצאות נדרש להתכונן בהתאם, ולדעת: מה עושים לפני התערוכה, בזמן התערוכה, ולאחריה? להמשך קריאה ופרטים נוספים

להתחיל מהתחלה
אף פעם לא מאוחר להתחיל מחדש!

בין אם את ממש בתחילת הדרך העצמאית שלך, ובין שעשית כבר כברת דרך, תמיד כדאי להשקיע בחיזוק היסודות של העסק. עסק חזק ויציב מתחיל בבניית אסטרטגיה עסקית, הכוללת את שלב בניית חזון העסק, ייעודו, הצבת מטרות עסקיות וכו'. בהמשך ובהתאם לכך מתכננים את האסטרטגיה השיווקית. אני מאמינה במינימליזם ובמיקוד, ודוגלת בשיטת הצעדים הקטנים, אך המתוכננים בקפידה, שיביאו אותך להישגים גדולים. אם את עדיין מתלבטת אני מזמינה אותך לקבוע איתי פגישת היכרות לא מחייבת. ליצירת קשר

שיווק בליווי חודשי
מתי את יודעת שאת זקוקה לעזרה בשיווק העסק:
  • כשאת רוצה להתפנות לעשות את מה שאת באמת טובה בו, ולהשאיר את נושא השיווק למישהו אחר (לי למשל)
  • כשיש לך הרבה מדי זמן פנוי ומעט מדי לקוחות
  • כשאת יודעת שאת ממש טובה במה שאת עושה, אבל לא מצליחה או לא יודעת איך לשדר זאת ללקוחותייך
  • כשאת לא יודעת להגדיר את קהל היעד שלך, או לא יודעת איך להגיע אליו
  • כשאת מפוזרת מאוד במחשבותייך ובמעשייך, או מרגיש שאת עושה המון אבל זה לא מוביל אותך לתוצאות. להמשך קריאה ופרטים נוספים