חזון, יעוד וערכים – שלושת המרכיבים החשובים ביותר לבניית תשתית חזקה לעסק מצליח

אני מזמינה אותך לקחת כמה דקות להתבוננות והתעמקות בשאלות הבאות:

  • האם קורה לעתים שלא ברור לך מה עליך לעשות מחר בבוקר?
  • מוכרת לך התחושה של פיזור וחוסר מיקוד?
  • תחושה שעליך לומר "כן" לכל יוזמה או בקשה מצד הלקוחות,
  • או שעליך להיות בכל מקום ולדבר אל כולם?

"באיזו דרך עליי לבחור?" שאלה אליס בארץ הפלאות

זוכרים את המערכה בקלאסיקה המוכרת בה אליס שואלת את החתול באיזו דרך עליה לבחור? התשובה המתבקשת שלו: "לאן את רוצה להגיע?" וכשאליס עונה כי לא כל כך משנה לה, הוא אומר: אם כך לא משנה כלל באיזו דרך תלכי, היא תוביל לשום מקום

כשאין לכם יעד – כל דרך תוביל אתכם

במידה שמאז הקמת העסק, לא הגדרת את החזון העסקי, את הייעוד וערכי הליבה של העסק שלך, אני מזמינה אותך לסדנה בנושא:

ח"י עם ערכים (חזון, יעוד וערכים) – סדנה על חזון וייעוד כחלק מאסטרטגיה עסקית

מטרת הסדנה

כל משתתף יצא עם כלים לבניית חזון עסקי והצבת מטרות ברורות ברוח החזון לשנה הקרובה

בסדנה נלמד
  • להבין את הקשר בין הגדרת חזון להצלחת העסק
  • להגדיר חזון וייעוד כבסיס לאסטרטגיה העסקית עם מטרות ויעדים ברורים
  • למצוא ולאמץ את ערכי הליבה של העסק כהשלמה לחזון
  • הסדנה כוללת תרגול מעשי של הנושאים הנלמדים
אולי יעניין אותך גם:
  • סדנה לכתיבת תכנית שיווקית, בה נלמדים יסודות התמהיל השיווקי (the four P's), זיהוי קהל היעד, ובניית אסטרטגיה שיווקית. פרטים מלאים כאן
  • סדנת מרקום (תקשורת שיווקית), בה נלמד איך לתקשר עם לקוחות. פרטים כאן

 

לפרטים נוספים והזמנות

* קרדיט לתמונה: gratisography.com