מדוע כדאי לך להשתתף ולהציג בתערוכות?

- עשרות ומאות אלפי מבקרים (תלוי בגודל התערוכה), מרביתם מקבלי החלטות בתחום רכש וקניינות

- חלקם הגדול של המבקרים מבצעים הזמנות בזמן התערוכה!

- אחוז ניכר מהמבקרים הזמינו מספקים חדשים!

השתתפות בתערוכות הוא ערוץ שיווקי משמעותי בעל ערך לכל עסק (בפרט לעסקים יצרניים), אך כדי להשיג תוצאות נדרש להתכונן בהתאם, ולדעת:

מה עושים לפני התערוכה, בזמן התערוכה, ולאחריה?

אחרי שנים של הכנה והשתתפות בתערוכות בינלאומיות אשמח להעניק לכם הדרכה וכלים להצגה מוצלחת בתערוכות עם תוצאות .

ניתן להזמין הרצאה חד פעמית
ניתן לקבל ייעוץ וליווי פרטני/קבוצתי בהתאם לצרכים


לרשותכם מבוא מקוצר לניהול תערוכות

לקבלת המבוא לניהול תערוכות הירשמו כאן לרשימת התפוצה ומיד לאחר מכן תועברו אל עמוד הקובץ: