התכנית לשיווק מנצח

רבים מבעלי העסקים הקטנים למרבה הצער אינםd משקיעים בכתיבת תכנית שיווקית לעסק שלהם. חלקם חסרים את הידע או הזמן, וחלקם אינם מכירים בחשיבות בכך.
אכן, מדובר בתהליך מעמיק ויסודי הכולל מחקר של השוק על כל מרכיביו – הלקוחות, המתחרים, המגמות… ולאחריו תכנון מפורט של האסטרטגיה השיווקית בה יש לנקוט כדי להיות בין הגורמים המובילים בשוק. זה לא פשוט, ואין קיצורי דרך, אולם רק תכנית שיווקית נכונה תקרב אתכם ללקוחות שלכם!
לכן בניתי סדנה לכתיבת תכנית שיווקית, ותכננתי כלי עזר שיעזרו לכם לפשט ולהבין את התהליך. מטרת הסדנה היא לשפר את הבנת המשתתפים לגבי תהליך תכנון השיווק ולספק סט של כלים שיסייעו לכם לתכנן, ליישם ולעקוב אחר תכנית השיווק שלכם.

מדוע להשקיע בתכנית שיווקית?
מכיוון שאין זמן לטעויות. התכנון מאפשר לכם להיכנס לזירה התחרותית ממקום של יציבות, ידע, יוזמה.. התכנית השיווקית מהווה בסיס יציב להשתתפות העסק בזירה התחרותית, השתתפות המאופיינת בצעדים שקולים ובטוחים, לעומת תגובות מאולתרות ליתרון של מתחרים. יוזמה להבדיל מתגובה. כמו כן שיווק זה עסק יקר, ועסק שמאלתר פעולות שיווקיות ללא תכנון מושכל, עלול לאבד שליטה על הוצאות השיווק, או לבזבז לחינם ואף לעשות יותר נזק מתועלת (דוגמה – השקעה במענה טלפוני כאשר לטלפן אין מושג כיצד לענות ללקוחות). ועוד סיבות עליהן אספר בסדנה.

התגמול

  • עלייה במכירות ללקוחות קיימים
  • לקוחות חדשים
  • הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה
  • מוניטין ורווחיות

מה עוד כלול בסדנה?

התמהיל השיווקי
מבוסס על תאוריית ה Four P's, ומכיל את כל המרכיבים שצריכים להילקח בחשבון בשיווק העסק ותוצריו: מחיר, מוצר, מקום, קידום וגם אנשים, תהליך, ועדויות. בסדנה אסקור בהרחבה כל מרכיב ואספק דוגמאות.
קהל היעד
גם אם ברור ש"כולם" צריכים את המוצר שלך הרי שרק אחדים ירכשו אותו. מדוע עלינו לזהות את קהל היעד? וכיצד מזהים את קהל היעד הנכון?
כלים ליישום
דפי העבודה הם כלים שנועדו לסייע למשתתפים לפשט, להבין וליישם את עקרונות התכנית השיווקית, והם יחולקו לתרגול במהלך הסדנה וגם ישמשו אתכם לאחר מכן.

לפרטים נוספים והזמנות

מה אומרים על הסדנה?

"היית מאוד מוכנה ומקצועית. הדוגמאות הפרקטיות במצגת ומה שנתת מעצמך היו טובות ומעשירות. שמת הדגשים חזותיים על עקרי הדברים לאורך כל המצגת. חלקת מתנה גדולה לאנשים…" אורלי פרוטר, 20.2.17

"המפגש היה מקצועי והועבר באופן מעניין, הדוגמאות היו מצוינות וגם הזמן שניתן לשאלות היה מאוד חשוב. המשובים הראו ללא ספק גם שהמשתתפים נתרמו מאוד והביעו אף צורך במפגש סמוך יותר." גלי רוזן ביטון, פיתוח הדרכה ופרויקטים – מעברים בעמק, 29.3.17