איך לתקשר עם הלקוחות כדי שיבחרו בכם

Olichel - pixabay

מרקום, או תקשורת שיווקית (Marketing Communication), הוא למעשה אופן ניהול המידע אודות העסק שלכם, ודרך הפצתו / שיווקו ללקוחות. לעתים כל ההבדל בין הצלחת עסק אחד לעומת כישלון של עסק דומה (או אף זהה), נעוץ אך ורק בגורם זה. במידה רבה הצלחת העסק שלכם מושפעת מאופן העברת המסר לקהל היעד שלכם.

נושאי הסדנה

  • תוכן – בחלק זה נלמד איזה תוכן לייצר בכדי להתחרות על תשומת לב הלקוח ולהשפיע על החלטותיו.
  • בידול – כיצד נשיג יתרון תחרותי באמצעות בידול. נלמד לבדל את העסק נכון באמצעות דוגמאות, ותרגול בסדנה.
  • מטרות הפרסום – נכיר מטרות שונות לקמפיין פרסומי, וההבדל בין מטרות לקמפיין של מותג חדש לעומת קמפיין של מותג קיים.
  • ערוצי שיווק – נסקור מהם ערוצי השיווק העומדים לרשותנו ובאילו מהם כדאי לנו להשקיע. אילו סוגי פרסום קיימים, וכיצד נבחר את אלו שנכונים לנו.
  • מסר שיווקי – נבין את הרציונל שעומד מאחורי ניסוח המסר הנכון, ונתרגל את ניסוח המסר הייחודי לעסק שלנו (כל אחד לעסק שלו).

ייחודיות הסדנה

אפשרויות הפרסום בערוצי השיווק השונים הן רבות ומגוונות, ומאופיינות ברמות שונות של תקציבים, החל מניהול קמפיינים בתקציב נמוך וכלה בתקציבי פרסום גבוהים. סדנה זו אני מייעדת לבעלי עסקים קטנים, לפיכך נתמקד בשיטות שיווק Low Cost ברות השגה ויעילות.

כדאי לדעת

סדנה זו מומלצת כהמשך לסדנה לכתיבת תכנית שיווקית, בה נלמדים יסודות התמהיל השיווקי (the four P's), זיהוי קהל היעד, ובניית אסטרטגיה שיווקית. פרטים מלאים על הסדנה לכתיבת תכנית שיווקית ניתן למצוא בקישור: סדנה

לפרטים נוספים והזמנות