מפגש סיעור מוחות לעסק הקטן


יש לכם דילמה עסקית, אבל אין לכם עם מי להתייעץ? מתי בפעם האחרונה נכחתם בישיבת צוות רבת משתתפים על קפה וקרואסונים  (או בורקסים) לצורך העלאת ופתרון בעיות? חשוב שתדעו שאתם לא לבד,  וכמוכם יש עוד מספר לא מבוטל של בעלי עסק קטן עם הרבה שאלות, וצורך להיוועץ, להיעזר ולקבל החלטות וכיווני מחשבה חדשים. בדיוק לשם כך פתחתי את המפגשים לסיעור מוחות בהם נדון במשותף בנושאים המעסיקים אתכם, ויחד נגיע לפריצת דרך באופן יצירתי ומעורר השראה. במפגשים יוגש כיבוד קל.

 

מה זה "סיעור מוחות"?

זוהי שיטה שפותחה בשנות ה40 ע"י ד"ר אוסבורן, ומטרתה לעודד יצירתיות במסגרות מובנות. מדובר בכלי בעל יעילות מוכחת ועסקים רבים משתמשים בו עד היום לצורך פתרון דילמות עסקיות, פיתוח רעיונות חדשניים ועוד... השיטה מוכרת גם בשמות יותר עכשוויים כגון "מאסטרמיינד" ו-"חכמת ההמונים", אך כל אלו מבוססים על אותו עקרון.


מהי מטרת השיטה?

בגדול – לעודד חשיבה יצירתית, נועזת, יוצאת מהקופסה, הנוגדת את הנטייה לחשיבה הגיונית.


מה היה הרקע לפיתוח השיטה?

אוסף של מחסומים רגשיים, מנטליים ואינטלקטואליים המונעים מאתנו לבטא חשיבה יצירתית, ביניהם – הפחד מלהיכשל, הפחד להיראות מגוחך, הקושי להיפרד מתפיסות מוכרות, ועוד.


מדוע חשוב לעודד "סיעור מוחות"?

  • חשיבה משותפת של מספר אנשים מועילה יותר מחשיבה של אדם בודד.
  • מספר הרעיונות ואיכותם, שקבוצה עשויה להעלות במשותף, רב ממספר הרעיונות של הבודדים המרכיבים את הקבוצה.
  • היעדר ביקורת סביבתית מאפשרת לכל אדם לבטא את היצירתיות שבו ביתר קלות.

הסיבות העיקריות לעריכת בסטרמיינד


אתם לא לבד!
באמצעות בסטרמיינד אני פותחת הזדמנות לבעלי עסקים זעירים (עסקים של 1-4 עובדים) להשתתף בתהליך המנוהל בד"כ בארגונים בינוניים וגדולים, וליהנות מהתועלת בחשיבה קבוצתית
Time is Money
אני יודעת עד כמה זמנו של בעל העסק קצוב ויקר, ולכן בניתי מפגש ממוקד ויעיל הנמשך עד חצי יום עבודה
זו לא הכמות, זו האיכות
על מנת לאפשר לכל משתתף להפיק את המרב מהתהליך, המפגש מוגבל למספר מצומצם של משתתפים
Business Is Pleasure
המפגש מתרחש באווירה נינוחה וביתית, המלווה בכיבוד קל ומשקה חם / קר



לפרטים והרשמה