היום אני רוצה להזכיר לכם כלי עבודה פשוט שוודאי אתם מכירים, אבל אולי לא עושים בו שימוש מקסימלי העשוי להועיל לשיווק העסק שלכם. אלו הם 11 הימים באוגוסט בהם כדאי לשווק.
לפני כשבועיים הייתי בפגישת עבודה במשרד יח"צ גדול באזור המרכז, ובפינת חדר הישיבות עמד לוח מחיק. על הלוח היה משורבט לוח החודש הנוכחי, עם ציון אירועים בחיי המשרד, כגון השתתפות בכנס מסוים, פגישות עם לקוחות וכדומה. אך מה שתפס את עיניי היה ציון יום שנראה לי די סתמי בהתחלה: 20.7 – יום העוגה.

כמי שעסקה בתחום העוגות בעבר קצת הופתעתי שמעולם לא שמעתי על היום הזה, אך בעיקר תמהתי מדוע הם מציינים את היום הזה כחלק מהלו"ז החודשי שלהם, וימים אחרים כמו "יום הטיגריס", "יום הנשיקות", "יום השוקולד" וכו'. מהתגובה הבנתי אילו "מטעמים" שיווקיים ניתן להפיק מכל יום כזה, הכוללים פעילויות ותכנים שונים שמחברים בין העסק ללקוחותיו, ובכך מקדמים אותו.
למעשה חלק קטן מהימים האלו אנחנו כבר מכירים מאז ומתמיד ואף פועלים כמצופה מאתנו – כמו למשל קידום מוצרים ושירותים באמצעות הטבות ופרסומים המותאמים ליום האישה, ראש השנה, ט"ו באב, ועוד. אבל הנה, באדיבות האו"ם (מרבית הימים המיוחדים הבינלאומיים מופקים ומאושרים ע"י האו"ם) יש עוד לא-מעט ימים שאנחנו יכולים לרתום לקידום העסק שלנו ולטובת הלקוחות שלנו.
בהשראת אותה פגישה הכנתי לוח לחודש הקרוב – אוגוסט, וציינתי בו 11 מועדים מיוחדים (ויש עוד, תוכלו לחפש בגוגל ולמצוא אינספור אירועים), בהם ניתן וכדאי לקדם את העסק בהשראת היום המצוין.

כמה דוגמאות

3.8 יום האבטיח – אם העסק שלך בתחום המזון זהו מועד מצוין לפרסם מתכונים מיוחדים הכוללים אבטיח, לתאר את ערכיו התזונתיים וכדומה. עסק בתחום העיצוב יכול לקדם מוצרים בהשראת הפרי.
25.8 יום בגדי יד שנייה – מועד המתאים במיוחד לסטיילינג, או לחנויות בתחום, אבל עם קצת יצירתיות ניתן בוודאי למצוא הקשרים לתחומים נוספים.

אם יש לכם רעיונות אשמח שתשתפו אותי
או בקשות לעזרה בסיעור מוחות והתאמה לעסק שלכם – כתבו לי ואני מבטיחה לחשוב על רעיונות !

ניפגש בספטמבר עם לוח ורעיונות חדשים…

לחצו על הקישור לקבלת קובץ PDF להדפסה:  לוח ימים ואירועים

השארת תגובה